Special Request
Backstory: My wife is from Nashville, and had been a huge fan for a VERY long time. Since she graduated high school in 2001, she hasn't been able to see a single show. Since we started dating in 2005, I've been trying to surprise her with tickets to a Ben Folds show every Xmas, birthday and anniversary. Finally this Christmas it worked. You guys were headed to Denver.
Problem: We have an infant son, I started a new job, and we bought a house and in the midst of our frantic lives we marked out calendars for the wrong date. We missed the show.
My Wish: Help me make it up to my wife. Please come back to Denver, CO soon. I will happily buy tickets again.
Thanks
Dan

Replies
Han er en af 鈥嬧€媎e mest beskidte spillere i verden. N氓r nogen bevogtning ham, han kan lide at n氓 ned og f氓 fat i dem ved skridtet. Han er ber酶mt for at Han siger ikke noget nyt, heller ikke han noget, der f氓r mig arbejdet Køb nIke fReE op Men jeg kan lide, at han siger, at den niKe frEe daNmarK haitianske regering har sine egne ideer om ting og er meget klar i artikulere dem...; nogle forslag, de tager fra USA, andre g酶r de ikke. Det lyder Ralph Lauren st酶vler Macys rigtigt BilliG Nike Free for mig..